Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis

Vóór 17:00 uur besteld?

Als het artikel wat je wilt bestellen direct leverbaar is, dan wordt het artikel dezelfde dag verwerkt en de volgende dag bezorgd*.


Bestelling na 17:00 uur worden de volgende dag verzonden en de dag erop bezorgd*.


* De meeste zendingen worden op tijd afgeleverd. Houd er rekening mee dat in een enkel geval een zending vertraging kan oplopen.


De afleverdatum kan gekozen worden op de afrekenpagina mits alle artikelen in de winkelmand direct leverbaar zijn.


Bij het artikel staat vermeld of deze "direct leverbaar" is of een levertijd heeft.


Voor uitgebreidere informatie zie de pagina Verzending & bezorging.

Meest gestelde vragen


Kan ik veilig betalen bij UnykDesign?

Ja, je kunt veilig bestellen en betalen bij UnykDesign. Wij maken namelijk gebruik van een SSL-certificaat wat ervoor zorgt dat je persoonlijke gegevens of creditcard gegevens versleuteld verstuurd worden.

Op welke manieren kan ik betalen?

UnykDesign biedt diverse betaalmogelijkheden aan waaronder:

  • iDEAL
  • Apple Pay
  • in3 (in 3 keer betalen)
  • Achteraf betalen via AfterPay voor consumenten
  • Achteraf betalen via AfterPay voor bedrijven
  • Mastercard
  • VISA
  • Maestro
  • American Express
  • KBC (België)
  • Belfius (België)
  • ING Homepay (België)
  • Bancontact (België)
  • GiroPay (Duitsland)
  • Sofort Banking (Europa)

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

UnykDesign is telefonisch bereikbaar op werkdagen op nummer 0512 - 202152 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) en 24 uur per dag via service@unykdesign.nl.

Waar vind ik productinformatie?

Klik op het artikel van je keuze. Je bevindt zich nu op de productpagina. Hier vind je o.a. de productbeschrijving en extra informatie over het artikel.

Wat is de levertermijn?

Bestellingen die wij op ma-vr vóór 17:00 uur ontvangen (en betaald zijn en het product is voorradig), worden dezelfde dag verstuurd.
Op de productpagina staat vermeld wat de levertermijn is.

Wat is het voordeel van een UnykDesign-account?

Met een account kun je sneller bestellingen plaatsen, omdat de gegevens al bij ons bekend zijn en heb je 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je klantgegevens. Hier kun je o.a. direct zien wat de bestelstatus is en je kunt je gegevens wijzigen.

Betaal ik verzendkosten?

  • Verzendingen binnen Nederland, naar België en Duitsland zijn standaard € 3,95.
    Meer info over verzendkosten naar overige landen...

    Voor verzending naar overige landen worden verzendkosten berekend. Selecteer op de afrekenpagina het betreffende land, de verzendkosten worden dan getoond.

    • Australie: € 25,- *
    • Bulgarije: € 20,-
    • Denemarken: € 15,-
    • Finland: € 20,-
    • Frankrijk: € 15,-
    • Griekenland: € 20,-
    • Hongarije: € 15,-
    • Italië: € 15,-
    • Kroatië: € 20,-
    • Letland: € 25,-
    • Litouwen: € 20,-
    • Nieuw-Zeeland: € 25,- *
    • Noorwegen: € 20,- *
    • Oostenrijk: € 15,-
    • Polen: € 20,-
    • Portugal: € 20,-
    • Verenigd Koninkrijk: € 15,-
    • Verenigde Staten: € 25,- *
    • Zweden: € 15,-
    • Zwitserland: € 20,- *
    * Houd rekening met eventuele invoer-, inklaringskosten en BTW als een product gestuurd wordt naar een niet EU land. Deze kosten zijn voor rekening van de koper.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Kan ik ruilen als het product tegenvalt?

Ja, je mag het product binnen dertig dagen zonder opgaaf van reden gratis (binnen Nederland, België en Duitsland) retourneren of ruilen. Kijk bij Retourneren voor meer informatie.

Zakelijke en btw vrije bestelling vanuit het buitenland

Voor bedrijven buiten Nederland is het tevens mogelijk om BTW vrij te leveren. Buiten de EU wordt geen BTW gerekend, ook niet voor particulieren. Voor bedrijven binnen de EU kan er op de afrekenpagina een BTW nummer ingevuld worden, deze wordt vervolgens gevalideerd en indien geldig wordt de BTW niet berekend.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Indien je als klant een klacht hebt over een geleverd product of over UnykDesign, kun je dit telefonisch kenbaar maken, 0512 - 202152 (ma. t/m vr. 9 - 17 uur) of per e-mail (service@unykdesign.nl). Doorgaans zal UnykDesign binnen twee werkdagen inhoudelijk reageren op je e-mail. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

Hoe lang zit er garantie op de artikelen?

Alle producten worden geleverd met minimaal één jaar fabrieksgarantie. Van een aantal producten is deze termijn langer. Op de productpagina staat bij Extra informatie vermeld wat de garantietermijn is.
De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten.

Naast de fabrieksgarantie is er ook sprake van wettelijke garantie. Kijk bij Garantie voor meer informatie hierover.

Hoe maak ik aanspraak op garantie?

Ben je van mening dat je aanspraak kunt maken op de garantieregeling, neem dan contact op via service@unykdesign.nl met vermelding van de gebreken en het bestelnummer. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen. Kijk bij Garantie voor meer informatie.